Hod D20
1) Postavy potkají démona (či nějakou temnou duši ze záhrobí) oblečeného v lidském těle, to se ale už začíná rozpadat a hnít, a proto ten démon bude s postavami chtít vyjednat (naslibuje cokoliv), aby ho jedna z nich pustila do svého těla, a on se tak dostal k nějaké nové mrtvole, kterou poté osídlí. Jeho tělo už totiž dlouho nevydrží, a pokud nenajde jiné, bude se muset vrátit do pekla…což by postavám nikdy neodpustil.
2) Družina nalezne u cesty krvavé stopy mířící ke skalám opodál, pokud se tam vydají naleznou tam smrtelně poraněného trpasličího posla, který čeká se zbraní v ruce na své pronásledovatele a smrt. Ale když uvidí postavy, bude je prosit a zapřísáhávat aby doručili jeho zprávu. Chvili poté umře, a na cestě z druhého směru bude slyšet hulákání a spěch jeho pronásledovatelů.
3) Postavy uvidí scénku kdy skupina horalů s válečnými barvami útočí na mladého obra. Ten se jim mermomocí brání. Horalové jsou z kmene Masožravé lišky, a obra chtějí ulovit aby snědli jeho maso a vnitřnosti. Obr se jen brání a snaží se utéct.
4) Kousek od cesty uvidí družina dvě male děti, holčičku a chlapečka, jak si udělali provizorní oltářík a obětují tam malá zvířátka. Už jich tam mají pár mrtvých, a ještě několik dalších pochytaných.
5) Už zdálky uvidí prapor žoldácké jednotky. Pokud přijdou blíž uvidí, že se nejspíš vrací z těžké bitvy. Jsou otrhaní, zranění, unavení. Popravdě utekli z prohrané bitvy, a nyní jsou hrozně frustrovaní a chtějí si to na někom vylít. A postavy jim přišli do cesty jako první.
6) Na cestě potkají dva gobliny táhnoucí menší trakař plný různých věcí. Jsou to dva naivní gobliní bratři, kteří se chtějí stát obchodníky v lidském světě.
7) Na cestě z opačného směru než jakým jdou postavy vyjede černý jezdec na vyhublém černém koni. Nezastavuje se, nemluví. Když pak pojedou dál směrem z kterého přišel, najdou tam malinkatou vesnici která je celá mrtvá. Lidi, zvířata i rostliny.
8) Postavy uvidí umírat labuť, a uslyší její nádhernou píseň smrti. Hoďte k6 co se s postavami stane poté co jí poslechnou:
- Nic, ale byla to krásná teskná píseň která mu vehnala slzy do očí.
- Postava se stane posedlá tím, aby uslyšela tu nádhernou píseň znova. Bude lovit jiné labutě.
- Pěvecký talent postavy se rapidně zlepší. Ale pouze když bude zpívat smutné písně.
- Postava se bláznivě zamiluje do přístí osoby opačného pohlaví kterou potká (dle uvážení DM).
- Postavam upadne do těžké deprese a melancholie, dokud nezažije nějaký zábavný nebo adrenalinový zážitek.
- Postava bude ode dneška schopna rozumět písním všeho ptactva.
9) Postavy najdou narychlo opuštěný tábor lovců. Nechali tam i napůl vyvrhnutou zvěř, část svého vybavení, stany atd. Ale všude po tábořišti budou krví napsané podivné runy, směřující do kruhu kolem ohniště. Ve vyhasínajícím ohništi bude malé černé vejce, mírně teplé na dotek.
10) Potkají z protějšího směru jdoucí skupinu horalů, zbytky jednoho kmene. Převážně ženy, děti a starci. Všichni vypadají unaveně, ztrhaně a hladově. Museli narychlo opustit svou kmenovou vesnici, a teď už jsou dlouhé dny na cestě, a hledají nové místo kde by mohli žít.
11) Postavy náhodou zabloudí do ovocného sadu plného toho nejšťavnatějšího a na pohled nejkrásnějšího ovoce. Vyléčí jakoukoliv nemoc či zranění, a zasytí a napojí i toho největšího hladovce. Jakmile sad opustí, už nikdy ho znovu nenajdou.
12) Potkají sojku která umí mluvit lidským jazykem, a pokud jí nakrmí, tak je od této chvíle začne všude doprovázet. Je hrozně otravná a ukecaná, postavám neustále přechytračele radí, ale taktéž je varuje před blížícím se nebezpečím apod.
13) U cesty bude na stromě viset oběšenec, kterého jedna z postav pozná. Do čela bude mít vypálený znak pro násilníka či zloděje.
14) Postavy zdáli od kopců uslyší krásnou hru na housle, jakmile přijdou blíž, tak zjistí že je to obr hrající na housle velikosti koně. Je to věčný snílek a dobrák, ale je to lidožrout.
15) Ze škarpy od cesty se bude ozývat volání o pomoc, kde bude ležet postava zabalená v obvazech. Pokud postavy osobě pomohou, ta jim za oplátku dá velkou zlatou minci, která ale svému nositeli nosí smůlu v podobě nemocí. Začíná to rýmou, končí leprou. Ehm, tedy spíš smrtí, ale to není nemoc.
16) Na cestě před sebou uvidí něco blištivého, ale těsně než k tomu přijdou, tak tam přiběhne malý skřítek, vezme si to, a bude to prohlašovat za své ("Já to měl dřív!"). Je to nějaký draze vypadající diadém. Vezmou mu to postavy nebo ne? Ale pozor na něj, je to malá mrštná potvora!
17) U cesty bude sedět věštkyně, bude stará a slepá a nabídne postavám že jim dá věštbu zdarma pokud jí porazí ve hře v kostky. Jinak jim vyvěští osud za pár mincí (dle tvého settingu, ani levně, ale ani draze). Pokud budou postavy podvádět, pozná to, ale nic neřekne. Jen si místo jednou hoď třikrát a zvol tu nejhorší věštbu. Věštby ber z Vornheimu. Jakmile postavy půjdou dál, a otočí se, věštkyně už tam nebude sedět.
18) Počasí se z ničeho nic otočí o 180°. Z krásného sluného dne se stane během pěti minut příšerná bouřka, nebo naopak. Jediná zvláštní věc které si postavy všimnou, bude rudý záblesk v nebesích, který se pak zřítí opodál jako kometa.
19) Kousek od cesty najdou mrtvolu krásného elfího šlechtice, bez zjevných známek čehokoliv co by ho zabilo.
20) Už zdálky postavy uslyší hučení vzudchu jako od tornáda, a chvíli potom v dálce temnou tečku na obloze, která se bude neustále přibližovat. Rychleji a rychleji. Nepotrvá dlouho a poznají co to je…DRAK! (nebo něco řádně epického odpovídající vašemu settingu). Prolítne nad nimi, a pokračuje dál. Ale jedné z postav se přitom podívá přesně z očí do očí.
Žádné komentáře:
Okomentovat