pátek 9. října 2020

Vězení Staré Pijavice

Ha! Trocha nekromancie mého blogu!

Měl jsem chuť něco po dlouhé době vytvořit a překvapivě se mi to povedlo dotáhnout do konce. Tak proč se s tím rovnou nepodělit, že?


Trocha backstory: Nedávno jsem vedl hru na otevřeném rpg dni v Plzni pro mládež a řekl jsem si, že odvedu nějakou malou kobku v okleštěném osr systému, jako je například Knave. 

Tak jsem si pro to vytvořil krátkou mini jeskyni. Vzhledem k tomu má několik design nešvarů, snad Vás tím ale neodradí.

Prvním je, že tam nejsou žádné statistiky nepřátel, pokladů a podobně. Měl jsem s sebou mini systém napsaný na  jedné A4, který stejně nikde publikovaný není a tudíž by Vám moje statistiky byli k ničemu. Vše je tedy na Vás, ale věřím že to nebude takový problém si to dodělat pro systém, který používáte.

Druhý je, že jsem měl čas na hru maximálně tři hodiny, tak je to krátké a lineární. A jelikož to mělo být pro rpg nepolíbené, tak jsem chtěl aby to odsýpalo a byla tam tudíž jen jedna cesta. Slibuji že příště tam bude víc voleb co se týče cest a vstupů. Naopak jsem se to snažil vynahradit množstvím jiných zajímavých voleb co se týče setkání, nepřátel, pastí a pokladů. Posuďte sami.

Poslední, je to trochu NSFW, téma je lehce nepřijémné (pjavice, mutanti, krev, temní druidé a bohové) a je tam jeden obrázek, který by někomu mohl přijít nevkusný (nahý lidsko-pijavičí mutant). Takže byli jste varováni (jinak nebojte, dětem při hře jsem vše "převlékl" a bojovali s oživlými houbami).

Hře zdar!

kin

STAHUJTE ZDE

P.S.: kdyby jste k tomu měli jakékoliv připomínky, našli chyby, atd. Nebojte se ozvat. Mám v plánu tomu dát někdy ještě trochu lepší kabátek, doladit obrázky a přeformátovat (učím se v novém programu sázet text, takže tohle je taková prvotina) . Tudíe za jakýkoliv feedback budu vděčný.

POZOR, ODKAZ NAHOŘE VEDE NA STAROU VERZI! 

Na základě feedbacku od několika skvělých lidí jsem jeskyni dost překopal a dodělal. IMHO je to o dost lepší verze. Ale jsem otevřený další kritice, protože příště to může být ještě lepší, ne? :)

NOVOU VERZI STAHUJTE TADY


Žádné komentáře:

Okomentovat